EN

آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری های استان برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری های استان با هماهنگی و نظارت دفتر امور شهری استانداری و به همت مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بیرجند برگزار گردید.
شهردار بیرجندبا اعلام این خبر اظهار نمود: طبق نامه سازمان استخدامی کشور و بر اساس بخشنامه وزیر کشور به سازمان شهرداری‌ها، نحوه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد انجام کار معین با فرایند اجرایی به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شده که این بخشنامه به شهرداری بیرجند نیز ارجاع شده است.
دکتر محمد علی جاوید با بیان اینکه در دستورالعمل ارسالی یکی از شاخص‌های مورد نظر برای ارزیابی، برگزاری آزمون تخصصی است، افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه دفتر امور شهری استانداری، مقرر شد آزمون مربوطه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل ها و اجرای دقیق دستورالعمل بهداشتی برگزار شود.
وی با تاکید بر اینکه این آزمون بر اساس منابعی که در دسترس مشمولان قرار گرفته، برگزار گردید، ادامه داد: آزمون موردنظر بر اساس استاندارد ابلاغی از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شامل ۲۰ سوال بوده که ۱۰ سوال تخصصی و ۱۰ سوال نیز مربوط به قوانین و مقررات شهرداری است.
جاوید در پایان با بیان اینکه این اولین آزمون استخدامی است که توسط مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری برگزار می گردد افزود: مدیر کل دفتر امور شهری با حضور در این آزمون عملکرد شهرداری بیرجند در این راستا را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.
لازم به ذکر است این آزمون چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه به همت مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بیرجند در شهرستان بیرجند و بشرویه با حضور 51 شرکت کننده و در 10 عنوان رشته تخصصی برگزار شد.