EN

آسفالت بیش از 90 هزار متر مربع از معابر خاکی سطح شهر بیرجند

بیش از 90 هزار متر مربع از مسیرهای خاکی شهر بیرجند در سال 99 آسفالت شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند ؛ رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال 99 بیش از 90 هزار متر مربع از معابر خاکی سطح شهر بیرجند آسفالت گردید که 50 هزار متر مربع مربوط به معابر مهرشهر می باشد.

مهدی حدیدی نژاد با اشاره به اینکه با آسفالت معابر خاکی در شمال شهر عملا شاخص های شهری و تندرستی افزایش می یابد یادآور شد: آسفالت معابر خاکی مهرشهر بیرجند از درخواست های ساکنان این منطقه بوده که به دلیل عدم اجرای شبکه فاضلاب شهری تا کنون امکان پذیر نبوده است.

به گفته وی از ابتدای سال 99 تاکنون زیرسازی، روکش و آسفالت معابر سطح شهرکه از سوی آب و فاضلاب تحویل شهرداری شده  از قبیل کوچه های ولیعصر و بلال، شرافت، سعدی، حافظ،  امام علی(ع)، سلمان، ابن سینا، امیرکبیر  و احمدی روشن  در مهرشهر ، بلوار غدیر، خیابان مطهری، خیابان طالقانی، چهار راه های اصلی شهر، بلوار خلیج فارس، معابر امام رضا(ع) و نیرو هوایی،معابر 17 شهریور و فرهنگسرای شهرداری  و معابر خاکی معصومیه پایین شامل خیابان‌های نیستان و بهارستان، معابر خیابان تلاش در معصومیه بالا… و همچنین14 هزار متر مربع لکه گیری و16 هزار متر مربع آسفالت نوارهای حفاری سطح شهر نیز انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری با اشاره به تولیدات این سازمان از ابتدای سال 99خاطر نشان کرد: از ابتدای سال  جاری100 هزار قطعه انواع جدول، 12 هزار عدد کانیوو، 16 هزار عدد موزاییک و همچنین تولیدات دیگری نظیر ماسه نخودی، بادامی و دال بتنی، موزاییک مخصوص نابینایان نیز تولید شده است.

وی در پایان تصریح نمود:  در سال 99 بیش از 25 میلیارد تومان در راستای آسفالت و زیرسازی معابر خاکی، روکش آسفالت و لکه گیری و آسفالت نوارهای حفاری هزینه شده است.