EN

تجلیل از اعضای کمیته درآمد شهرداری بیرجند

دکتر جاوید شهردار بیرجنددر اولین جلسه کمیته درآمد سال 1400 شهرداری اظهار نمود: با توجه به شرایط موجود که ویروس کرونا تأثیر زیادی بر اقتصاد کشور و به‌ویژه شهرداری‌ها تحمیل کرده است وکمک های دولت کاهش محسوسی داشته ، شهرداری بیرجند با اتکاء به منابع داخلی توانسته 135درصد از درآمد پیش‌بینی‌شده در بودجه مصوب 1399 را محقق نماید ودر مقایسه با بودجه سال 1396 که مصادف با شروع بکار دوره جدید مدیریت شهری وشورای اسلامی شهرمی باشد 370 درصد رشد داشته باشیم.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند،دکتر جاوید اضافه کرد: علیرغم بدهی حدود 30میلیارد تومانی شهرداری در سال 1396 همزمان باشروع دوره جدید مدیریت شهری که شامل بدهی بازار،پیمانکاران،معوقات پرسنل و….بود خوشبختانه به یاری خداوند متعال و تلاش معاونان و مدیران شهرداری و با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی خوب و تلاش شبانه‌روزی مجموعه همکاران و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر توانستیم درآمد خوبی را محقق نماییم تا بتوانیم در پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارکنان زحمتکش شهرداری و پرداخت مطالبات پیمانکاران پیشگام باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: جا دارد از مدیران مالی که در صرفه‌جویی از منابع شهرداری و در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و مطالبات پیمانکاران تلاش زیادی داشته‌اند، تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشم.
شهردار بیرجنددرخصوص درآمد محقق‌شده عنوان نمود با هماهنگی مناسب و درخور توجه اعضای کمیته درآمد شهرداری و با توجه به سیاست‌گذاری خوبی که در شهرداری اتفاق افتاده، توانستیم 35درصد مازاد برمنابع درآمدی پیش‌بینی‌شده در بودجه مصوب سال 1399 را به‌خوبی جذب کنیم.
دکتر جاویدعنوان کرد: در این دوره مدیریت شهری خوشبختانه در تحقق منابع درآمدی شهرداری بیرجند عملکرد خوبی داشتیم که امروز شاهد توسعه شهر در تمامی حوزه‌ها هستیم و شهر تبدیل به کارگاه عمرانی شده است.
شهردار بیرجنددر ادامه افزود: شهرداری بیرجند به دنبال برنامه‌ها و سیاست‌گذاری درخصوص جذب منابع درآمدی پایدار است که خوشبختانه سال 1399 پیشرفت مناسبی در این خصوص داشتیم و سالجاری نیز با همان رویه قبلی و برنامه‌ریزی منسجم‌تر در شهرداری به دنبال افزایش درآمدهای پایدار هستیم تا در سال‌های آتی شهرداری بخش اعظم منابع درآمدی خود را از منابع درآمد پایدار محقق ‌کند.
وی در خاتمه بیان کرد: جا دارد از زحمات و حمایت‌های رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، معاونان ، مدیران شهرداری و اعضای کمیته درآمد شهرداری که با تلاش و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی خوب توانستیم مازاد بر درآمد پیش‌بینی‌شده در بودجه را محقق نماییم تشکر ‌کنم و از شهروندان فهیم ووظیفه شناس بیرجندی که با پرداخت به‌موقع عوارض و مشارکت در نگهداری شهر به شهرداری کمک کردند، قدردانی و تشکر ویژه‌ای دارم .
لازم به ذکر است در پایان جلسه از زحمات اعضای کمیته درآمد شهرداری تقدیر بعمل آمد.