EN

رزمایش فتح خرمشهر در شهرداری بیرجند برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ همزمان با سراسر کشور به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر، رزمایش کشوری فتح خرمشهر در شهرداری بیرجند برگزار شد.
فرمانده پایگاه بسیج شهید حکمت شهرداری بیرجند ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس با اعلام این خبر گفت: بسیجیان شهرداری بیرجند سوم خردادماه ،سالروز آزادی خرمشهر با برگزاری برنامه‌های ویژه و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی این روز مهم را گرامی داشتند.
محسن کدخدا رزمندگان را افتخاری بزرگ برای مردم مومن و قدرشناس این شهرستان دانست و گفت: به برکت جان‌فشانی و ایثارگری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ جهان مطرح است.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت، دینداری، آرمان‌خواهی، از خودگذشتگی، ایثار، ایستادگی، پایداری، مقاومت و تدبیر و حکمت است، افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه است هیچ آسیبی از جانب دشمن کشور را تهدید نخواهد کرد.
کدخدا ادامه داد: یکی از مهمترین ارکان دفاعی کشور به ویژه در دوران جنگ نیروهای مردمی و بسیج هستند . قوای مردمی که در محاسبات نظامی هر کشور به شمار نمی آیند اما در میدان نبرد اثر عمیقی از خود بر جای می گذارند .
وی در پایان اظهار داشت: در گام دوم انقلاب باید شاهد استمرار فعالیت های بسیج در عرصه تلاش برای عمرانی و آبادانی شهر ها باشیم.