EN

سازه جدید تبلیغات شهری حال شهر بیرجند را خوب می کند

به گزارش مدیریت ارتباطات  و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار بیرجند اظهار داشت: بعد از کارشناسی‌های انجام گرفته 20 عدد  سازه تبلیغاتی  استرابورد  در میادین سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

دکتر محمد علی جاوید با اشاره به اهمیت این موضوع افزود: استرابورد های تبلیغاتی تا پایان سال با هزینه 450 میلیون تومان در میادین سطح شهر نصب می گردد.

شهردار بیرجند تصریح کرد: با عنایت به اهمیت و مزیت های این سازه تبلیغاتی 20 عدد استرابورد نیز در بهار 1400 در سطح شهر نصب می گردد.

وی ادامه داد: استرابورد علاوه بر زیبایی و ایستایی ، بواسطه ابعاد کوچک آن در فضاهایی که بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی بزرگ همچون پل های عابر پیاده و پل های روگذر سواره رو وجود ندارد، قابل نصب هستند.

جاوید خاطرنشان کرد: مزیت دیگری که باعث برتری استرابوردها شده زاویه دید پایین و برابر با نگاه راننده است.

لازم به ذکر است، یکپارچه‌سازی فضاهای تبلیغات شهری، افزایش امکان تبلیغات برای کسب و کارهای بومی، افزایش امکان تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک به دلیل پایین بودن قیمت، جایگزینی مناسب برای بردهای تبلیغاتی نامتناسب با بافت شهری، ابزاری مناسب برای اطلاع‌رسانی عمومی پروژه‌های عمرانی سطح شهر، قابلیت استفاده به عنوان راهنمای مسافران و گردشگران و قابلیت استفاده برای اکران‌های فرهنگی شهرداری از دیگر مزایای این سازه‌ها است.