EN

شهرداری بیرجند فضای برگزاری همایش های انتخاباتی ایجاد می نماید

شهرداری بیرجند در راستای پرشور نمودن فضای انتخاباتی اقدام به ایجاد فضای برگزاری همایش های انتخاباتی ریاست جمهوری در بوستان کاجستان می نماید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اعلام این خبر گفت: رویکرد اصلی شهرداری حضور حداکثری و پرشور شهروندان در انتخابات است که به دلیل شرایط  ناشی از شیوع ویروس کرونا، شهرداری فرصتی در بوستان کاجستان  که فضای بسیار بزرگ و مساعدی جهت حضور شهروندان  می باشد را فراهم نموده است تا نمایندگان منتخبین ریاست جمهوری در صورت تمایل  اقدام به برپایی همایش های انتخاباتی در این مکان نمایند.

 ابراهیم جان آور با اشاره به اینکه باید در شرایط حساس امروز تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری پر شور انتخابات با مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته شود اظهار داشت: ایجاد فضای انتخاباتی آرام و سالم، زمینه مشارکت حداکثری و شکوهمند مردم را فراهم خواهد کرد و حضور حداکثری مردم پاسخی به دشمنان این مملکت است تا بدانند مردم همچون گذشته به اصول خود و انقلاب پایبند بوده و همیشه در صحنه حضور دارند.

وی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، شهرداری تمهیداتی اندیشیده تا نمایندگان کاندیداها  پس از اخذ مجوز از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بتوانند به صورت رایگان  ازظرفیت و  پتانسیل بوستان جنگلی کاجستان برای اعلام برنامه های خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است  در راستای منویات مقام معظم رهبری که انتخابات پرشور را رمز بیمه کشور می دانند و با هدف پرشور برگزار نمودن  انتخابات  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند نهایت همکاری را در چارچوب قانون با کاندیداها می نماید.