EN

کمک به زیبایی شهری با اقدامات کارگاه زیباسازی شهرداری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ سرپرست امور ماشین‌آلات شهرداری بیرجند اظهار داشت: ساخت 20 المان گل در کارگاه زیباسازی شهرداری و ترمیم و بازسازی المان های نوروزی نیز با رویکرد به روز رسانی این المان ها انجام خواهد شد.

حسن امیرآبادیزاده  گفت: در کارگاه زیباسازی شهرداری، با وسایل دورریختی، پروفیل و آهن آلات بلا استفاده،  المان‌ها و وسایل شهری در راستای زیباسازی شهرساخته می‌شود که این اقدامات در جهت صرفه جویی اقتصادی انجام می شود.

وی با اشاره به ساخت نیمکت، وسایل بازی کودکان، صندلی، سطل زباله، بیلبورد، جوشکاری های سطح شهر، حفاظ های نرده ای، تابلوهای جهت نما و راهنمای مسیر در سطح شهر، تصریح کرد:ساخت المان و باکس گل در راستای زیباسازی شهری برای نوروز 1400 در کارگاه زیباسازی شهرداری و با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از دیگر خدمات این کارگاه است.

امیرآبادیزاده با اشاره به تولید باکس گل در کارگاه های تولیدی شهرداری تصریح کرد: یکی از اجزای مبلمان شهری که به بهبود جذابیت، زیبایی و طبیعی تر شدن فضا های شهری کمک می کند ، گلدان های شهری می باشد که کمک به زیبایی شهری، فراهم آوردن حس شادابی و سر زندگی در بین همشهریان ثمره استفاده از باکس های گل است.

وی در پایان اضافه کرد: استفاده از تنوع رنگ، تاکید بر رعایت مناسبات هندسی در طراحی ها و پروژه ها، تنوع و زیبایی بصری در کنار مسائل فنی پروژه ها بسیار اهمیت داشته که کارگاه زیباسازی سعی دارد  تمام تلاش خود را در استفاده از این موارد در تولید عناصر و مبلمان شهری و پروژه های شهری به کار گیرد.