EN

آخرین وضعیت پروژه های عمران شهری بیرجند بررسی شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ جلسه بررسی پروژه های عمرانی با محوریت پروژه های در دست اقدام با حضور شهردار، مدیران مناطق و سازمانهای شهرداری برگزار شد.

در این جلسه که در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد گزارشی از اقدامات شهرداری در سال 99 ارائه شد و موضوعاتی چون تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی و سایر موضوعات مرتبط با حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
شهردار بیرجند اظهار داشت: کارها باید به صورت علمی و اصولی انجام شود و از عملکرد با اهداف کوتاه مدت پرهیز شود.
محمد علی جاوید افزود: کسب رضایت شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی در دستور کار شهرداری قرار دارد و امیدواریم با تکمیل پروژه های عمرانی، رضایت مردم را در بهره مندی از پروژه های تعریف شده شاهد باشیم.
وی با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی، حاکی از عملکرد مطلوب مدیریت شهری است بر ضرورت سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی شهر بیرجند تاکید کرد.
شهردار بیرجند ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام یافته و فعالیت هایی که شهرداری و مجموعه عمرانی انجام خواهد داد شاهد افتتاح این پروژه ها بوده و تاثیر آن را در رشد شهر مشاهده کنیم.
جاوید خاطر نشان کرد: طرح های مختلف عمران شهری علاوه بر اینکه چهره شهر را دگرگون می کند اسباب رفاه و آسایش عموم شهروندان را با زیباسازی و ساماندهی فضاهای شهری به طور قطع فراهم می سازد.
وی تصریح کرد: حجم و گسترش پروژه ها، شهر بیرجند است و شهرداری در جای جای این شهر پروژه داریم.
لازم به ذکر است در این جلسه مدیران و ناظران پروژه ها، گزارشات خود را در خصوص روند اجرایی پروژه های عمرانی از جمله باغ مفاخر، میدان اجتماعات، فاز 2 پارک نشاط، بوستان کاج (پارک جنگلی)، دیوار یخدان، ایمن سازی کانال خیابان امام موسی بن جعفر (ع)، آسفالت سطح شهر، سالن همایش و فرهنگسرای شهر، بوستان الهیه و سایت پسماند را ارائه کرده و ضمن بررسی مشکلات ایجاد شده در خصوص روند وضعیت پروژه ها اعم از سرعت اجرای پروژه و مشکلات احتمالی پیش رو، بر لزوم اجرای پروزه های عمرانی شهرداری بیرجند تاکید نمودند.
در پایان نیز بر پروزه های ایمن سازی کانال های امام حسین (ع) و ابوذر غفاری، ساختمان موزه، یادمان شهدای گمنام، نصب پل های عابر پیاده کانال مهرشهر، مخزن بتنی مهرشهر و ساماندهی جایگاههای عرضه موقت میوه و تره بار تاکید شد.