EN

آمادگی شهرداری جهت آسفالت تمام معابر خاکی مهرشهر

کلیه معابری که از سوی شرکت آب و فاضلاب تحویل شهرداری شده آسفالت می گردد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند ؛ رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به برنامه زمابندی اعلام شده از سوی آب و فاضلاب ، شرکت مذکور می بایست نسبت به حفاری معابر مهرشهر اقدام نمایند در غیر اینصورت شهرداری در صورت مساعد بودن شرایط جوی نسبت به آسفالت اقدام خواهد نمود.
مهدی حدیدی نژاد با اشاره به اینکه با آسفالت معابر خاکی در شمال شهر عملا شاخص های شهری و تندرستی افزایش می یابد یادآور شد: آسفالت معابر خاکی مهرشهر بیرجند از درخواست های ساکنان این منطقه بوده که به دلیل عدم اجرای شبکه فاضلاب شهری تا کنون امکان پذیر نبوده است.
به گفته وی از ابتدای سال 99 تاکنون زیرسازی، روکش و آسفالت معابر سطح شهرکه از سوی آب و فاضلاب تحویل شهرداری شده از قبیل کوچه های ولیعصر و بلال، شرافت، سعدی، حافظ، امام علی(ع)، سلمان، ابن سینا، امیرکبیر و احمدی روشن در مهرشهر ، بلوار غدیر، خیابان مطهری، خیابان طالقانی، چهار راه های اصلی شهر، میدان آیت ا… عبادی، بلوار خلیج فارس، برخی معابر امام رضا(ع) و نیرو هوایی،معابر 17 شهریور و فرهنگسرای شهرداری و معابر خاکی معصومیه پایین شامل خیابان‌های نیستان و بهارستان، معابر خیابان تلاش در معصومیه بالا… و همچنین لکه گیری و آسفالت نوارهای حفاری سطح شهر نیز انجام شده است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری مقدار تولید آسفالت از ابتدای سال 99 را بالغ بر 20هزار تن عنوان کردو افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 140 هزار متر مربع از معابر شهر بیرجند آسفالت، روکش و لکه گیری شده و 50 هزار متر مربع نیز ریگلاژ و زیرسازی آسفالت معابر انجام شده است.
وی در پایان تاکید نمود: شهرداری بیرجند آمادگی دارد تا در صورت تامین و اجرای تمامی زیر ساخت ها در معابر شهری بلا فاصله عملیات آسفالت را انجام دهد.