EN

احداث میدان تقاطع شهید فهمیده و خیابان امام موسی بن جعفر(ع) سهولت در تردد شرق به غرب و شمال به جنوب بیرجند

شهردار بیرجند گفت:احداث میدان تقاطع شهید فهمیده و خیابان امام موسی بن جعفر(ع) واصلاح هندسی تقاطع در راستای سهولت در تردد آسان خودروها ازشرق به غرب و شمال به جنوب این شهر است.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز چهارشنبه در تشریح چگونگی عملیات اجرایی اصلاح هندسی و احداث میدان تقاطع شهید فهمیده و خیابان امام موسی بن جعفر(ع) بیرجند افزود: در همین راستا با مصوبه شورای ترافیک استان اصلاح هندسی تقاطع شهید فهمیده و خیابان امام موسی بن جعفر(ع) برای تسهیل حجم ترافیک آغاز شده است.

وی اظهار داشت: کاهش تصادفات در تقاطع امام موسی بن جعفر (ع) و الهیه، کنترل و هدایت ترافیک و ساماندهی آن، سهولت در آمد و شد شهروندان از جمله محورهای راهبردی این پروژه است.

شهردار بیرجند افزود: اصلاح هندسی تقاطع امام موسی بن جعفر (ع) به دلیل همجواری با پروژه های مسکن مهر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جز طرح های اولویت دار شهرداری است.

جاوید گفت: در همین راستا با توافق با آموزش و پرورش بخشی از دیوار دبستان پروین اعتصامی بیرجند به مساحت ۲۲۰ مترمربع تخریب شده و با توافق با شرکت  توزیع نیروی برق تیر های برق نیز جا به جا می شود.

به گفته وی برای این پروژه حیاتی با احتساب تملک و جابه جایی تاسیسات هفت میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری بیرجند سرمایه گذاری می شود.