EN

اعلام آمادگی شهردار بیرجند مبنی بر آغاز پروژه پارک موزه دفاع مقدس

شهردار بیرجند از اختصاص اعتبار به پروژه پارک موزه دفاع مقدس و شروع عملیات اجرایی آن در سال 1400 خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، محمد علی جاوید در دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ضمن گرامیداشت دلاورمردی های بسیجیان گفت: امید است بتوانیم بسیجی وار خدمات ارزنده ای را به مردم ولایت مدار ارائه نماییم.

محمد علی جاوید خاطر نشان کرد: برنامه ریزی ها در این راستا باید به سمت و سویی باشد که اثر گذاری بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای پژوهشی شهرداری افزود: یکی از مواردی که در این جلسه می توان به آن پرداخت نقش شهرداری در دفاع مقدس و جنگ است که قطعا اعتباری خاص نیز به آن اختصاص خواهد یافت.

شهردار بیرجند تصریح نمود: در خصوص اجرای پارک موزه دفاع مقدس می بایست دستگاه اجرایی متولی مشخص گردد و اعتبارات خاص استانی نیز به آن تخصیص داد شود که در صورت معرفی شهرداری، در سال آینده اعتباری از محل اعتبارات داخلی به اجرای پارک موزه دفاع مقدس اختصاص خواهد یافت.

در ادامه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان  اظهار داشت: شهرداری نهادی  است که در جنگ تاثیر بسزایی داشته است لذا در این راستا خاطرات رزمندگان شهرداری در دوران دفاع مقدس می تواند نقش شهرداری را به وضح آشکار نماید.

سرهنگ فلاحی ادامه داد: دغدغه ما در حال حاضر پارک موزه دفاع مقدس است که امید داریم با ورود شهرداری به این موضوع احداث این پروژه اجرایی گردد.