EN

باغ پرندگان جهت بهره برداری دراختیارسرمایه گذاران متقاضی قرارمی گیرد

شهردار بیرجند گفت: زیرساختهای لازم برای ورود سرمایه گذاران در شهر بیرجند فراهم شده و در این راستا باغ پرندگان به سرمایه گذاران ارائه می شود.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دردومین جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری بعدازگزارشی که بوسیله علوی(مدیر سرمایه گذاری شهرداری بیرجند)از روند انجام امورو برخی پروژه های شاخص از جمله باغ پرندگان در مجموعه پارک جنگلی ارائه شد، مهندس محمد علی جاوید افزود: با شرایط خوبی که در شهر به وجود آمده، آماده ورود سرمایه گذاران برای شروع پروژه های گردشگری در شهر بیرجند می باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در کنار تمامی اقدامات فرهنگی که از سوی شهرداری و سایر دستگاهها در سطح شهر صورت می گیرد ضرورت ایجاد محیطی مفرح برای شهروندان و رفع دغدغه خانواده ها در خصوص نبود اماکن تفریحی احساس می شود.

وی افزود: به زودی بسته سرمایه گذاری باغ پرندگان با جزئیات تقدیم سرمایه گذاران می شود.

شهردار بیرجند با اشاره به پشتیبانی شورا از شهرداری تصریح کرد: سرمایه گذاران می توانندجهت سرمایه گذاری در اماکن مختلف سطح شهر باحوزه مدیریت سرمایه گذاری ومشارکت های مردمی واردگفتگوشوند.

جاوید یادآور شد: شناسایی افراد فعال در زمینه های اقتصاد شهری برای کمک به بهبود وضعیت اقتصادی احساس می شود.

وی عنوان کرد: ایجاد مکان فرهنگی و تفریحی یکی از موضوعاتی است که در ماندگاری بیشتر گردشگران تاثیرگذار می باشد و از این رو شهرداری بیرجند با انجام مطالعاتی، پیشنهاد تکمیل و راه اندازی باغ پرندگان را ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد زیرساخت های باغ پرندگان آماده است اذعان داشت: تاکنون جهت آماده سازی این مجموعه 550 میلیون تومان هزینه شده است.

لازم به ذکر است پس از بیان نقطه نظرات شرکت کنندگان در جلسه، اعضای هیئت عالی سرمایه گذاری به کلیات موضوع واگذاری باغ پرندگان به سرمایه گذاران رای موافق دادند.