EN

با تلاش سه ماهه تیم متخصص شهرداری/ شهر بیرجند به 32 محله کاری تقسیم شد

شهردار بیرجند گفت: با تلاش و همت سه ماهه تیم متخصص علمی در شهرداری، شهر بیرجند به 32 محله کاری جهت انجام پروژه های مختلف و خدمات رسانی هرچه بهتر تقسیم شد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز گذشته در دیدار با رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند افزود: برآورده کردن انتظارات شهروندان در شهر از اولویت های کاری می باشد.

وی با ابیان اینکه مدیریت واقعی در شرایط سخت کاری نمود پیدا می کند اظهار داشت: شرح وظایف شهرداری بسیار گسترده و در ارتباط با تمامی شهر و شهروندان می باشد که این امر پاسخگویی به مطالبات بسیاری را از سوی مردم می طلبد.

شهردار بیرجند ادامه داد: سیاست کاری شهرداری بیرجند بر این باور استوار است که کار دستگاه جهت خدمت رسانی به شهروندان به دلیل مسائل و مشکلات مالی دچار وقفه نشده و بنابراین نیاز مبرم به پیگیری مطالبات از دستگاهها احساس می شود.

جاوید با قول مساعد جهت همکاری در پرداخت بدهی های دستگاههای اجرایی عنوان کرد: شهرداری ها خودگردان بوده و خود به تامین هزینه های جاری و اجرای طرح های توسعه شهری می پردازند و کمک مالی از سوی دولت به آنها صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه آینده علمی کشور به دانشگاه ها وابسته است به تعدادی از پروژه های در دست اجرای شهرداری اعم از پارک جنگلی، پارک سایت اداری، زیباسازی میادین و بلوارهای سطح شهر اشاره کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند نیز در این دیدار با اشاره به تعامل دوسویه بین شهرداری و این دانشگاه اظهار داشت: امیدواریم ارتباط و تعامل بین این دو مجموعه برقرار و پایدار باشد.

دکتر ناصر مهرشاد با اشاره به فعالیت های در دست اقدام شهرداری که به خوبی در سطح شهر نمود کرده است از فعالیت های اخیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند که بازتاب گسترده و قابل قبولی در سطح شهر داشته تقدیر و تشکر کرد.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند