EN

برای رسیدن به شهری آباد و درخور شهروندان فهیم ، نیازمند مشارکت دلسوزانه مردم و مسئولان استان و شهرستان هستیم.

   محمد براتی “مدیرمنطقه یک شهرداری بیرجند با اعلام این مطلب اظهار داشت  : خوشبختانه فعالیت های عمرانی این منطقه ، بر اساس  برنامه ریزی دقیق ،  در حال انجام می باشد و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همراهی مدیران شهرداری ، تمامی  پروژه ها را در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم.

 

وی همچنین میزان همکاری مشارکت های مردمی با شهرداری را برای سرعت بخشیدن به عمران و آبادانی شهر امری ضروری دانست و گفت:  آماده  هستیم  با مشارکت شهروندان و مغازه داران سطح شهر پروژه های عمرانی خود را به سرانجام برسانیم.  

براتی از آمادگی  شهرداری در موزائیک فرش پیاده روهای  معابر با  همکاری کسبه محترم این منطقه خبر داد و گفت: در این طرح مغازه داران می توانند با مراجعه به شهرداری و همکاری بخش عمران  این منطقه و  تهیه شن و ماسه مورد نیاز خود ، با رعایت الگوی مناسب سازی ، نسبت به زیر سازی و بهسازی پیاده روی جلوی مغازه خود اقدام نمایند.

مدیر منطقه یک شهرداری بیرجند  همچنین از اصلاح و  مرمت بریدگی آیلند بلوار ورودی مهرشهر ، تعویض و بازسازی پلهای معابر خیابان انقلاب و نصب راه بند های U شکل پیاده روهای خیابان جمهوری وطالقانی ( حدفاصل بیمارستان امام رضا تا میدان طالقانی ) به عنوان پروژه های دردست اقدام و انجام شده ی این منطقه در سه ماهه ابتدای  سال جاری خبر داد .