EN

برگزاری جشنواره کتابخوانی “رمضان را با مطالعه کتاب در خانه می مانیم”

جشنواره کتابخوانی  با عنوان” رمضان را با مطالعه کتاب در خانه می مانیم ” به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می گردد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با آرزوی سلامتی برای مردم ، خانه نشینی در این روزها را فرصتی برای مطالعه دانست و گفت: برگزاری جشنواره کتابخوانی، علاوه بر ترویج کتابخوانی با توجه به سلیقه مخاطب، به نیاز امروز جامعه نیز پاسخ داده است. 

محمد رضا قلاسی با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره های کتابخوانی برای گسترش فرهنگ مطالعه و ارتقای سطح زندگی، اظهار داشت: مطالعه هرکتاب یک امتیاز محسوب می گردد و به 30 نفر از برندگان به قید قرعه کارت هدیه 1 میلیون ریالی اهدا می گردد.

وی افزود: جشنواره کتابخوانی علی‌رغم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، نخستین گام‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و با توجه به تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور، امکان مشارکت را در این بستر فراهم کرده است.

قلاسی در خاتمه با آرزوی سلامتی برای مردم ایران،‌ از شهروندان خواست در ایامی که خانه، امن ترین مکان برای ماندن است، روی دوستی با کتاب حساب کنند و ساعاتی در روز را به مطالعه اختصاص دهند.

گفتنی است مهلت ارسال آثار از تاریخ 6 اردیبهشت لغایت 6 خرداد می باشد.