EN

برگزاری کارگاه آموزشی نحوه اخذ سند حمل بار درون شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ کارگاه آموزشی نحوه اخذ سند حمل بار درون شهری (باربرگ) و پرسش و پاسخ به سوالات و مشکلات فعالین حوزه حمل بار درون شهری و حومه  برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: در راستای تاکید دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری و مصوبات صورتجلسه ارسالی از آن دفتر، کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی فعالین حوزه حمل و نقل بار درون شهری با نحوه اخذ سند حمل بار (باربرگ) درمحل مرکز آموزش علمی کاربردی دانشگاه شهرداری تشکیل شد.

مهندس یدا… غلام پور بر تمکین فعالین این حوزه از دستورالعمل ساماندهی حمل بار درون شهری تاکید کرد و یادآور شد: کلیه مالکین می بایست جهت جلوگیری از قطع سهمیه سوخت خودروهای خود، نسبت به دریافت بار برگ بر پایه پیمایش و عملکردی اقدام نمایند.

رضایی کارشناس حوزه حمل بار درون شهری سازمان حمل ونقل شهرداری، نحوه ی صدور بار برگ و چگونگی افزایش سهمیه سوخت خودروها بر پایه عملکرد و پیمایش را برای حاضران درجلسه تشریح نمود .

لازم به ذکر است درپایان این دوره آموزشی، مهندس قلی زاده از شرکت پخش فرآورده های نفتی نکاتی را در خصوص نحوه واگذاری سوخت دیزل به خودروهای بار درون شهری و دستور العملهای مربوط به آن را ارائه نمود.