EN

بسیج گسترده نیروهای شهرداری بیرجند در خدمت رسانی به شهر

شهردار بیرجند از بسیج گسترده نیروهای شهرداری در برنامه نظافت گروهی و پاکسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان سپیده در بیرجند جهت خدمت رسانی به شهر و شهروندان خبر داد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز سه شنبه در حاشیه برنامه نظافت گروهی بلوار پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: کار پاکسازی و نظافت عمومی شهر شامل رفت و روب خیابانها، کوچه ها، جداول و نظافت مخازن زباله، جمع آوری زباله و نخاله های موجود در شهر همه روزه توسط شهرداری بیرجند انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی برای انجام نظافت های گروهی در سطح شهر و تمرکز نیروهای خدمات شهری، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و اداره نقلیه و تعمیرات شهرداری بر یک محدوده خاص، پاکسازی بلوار پیامبر اعظم (ص)، ایستگاه سلامت و منطقه سپیده در دستور کار نیروهای شهرداری قرار گرفت.

وی هدف از اجرای این طرح را بهبود و ارتقاء امور خدمات شهری در سطح محلات و فراهم آوردن محیط مناسب و زیبای زندگی شهری برای شهروندان توسط شهرداری دانست.

شهردار بیرجند افزود: با بسیج نیروهای شهرداری عملیات جمع آوری نخاله ها از داخل زمین های بایر حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص)، بازگشایی جوبه ها و کانال حاشیه سپیده با توجه به در پیش رو بودن فصل بارندگی، تسطیح کوچه های خاکی انتهای خیابان سپیده (سراب) و نظافت گروهی خیابان های سپیده ، سراب و بلوار پیامبر اعظم (ص) انجام شد.

جاوید عنوان کرد: تسطیح حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) و پاکسازی و جمع آوری خار و خاشاک حاشیه بلوار نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این برنامه می باشد.