EN

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری چهارمین جشنواره تابستانه برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: چهارمین جشنواره تابستانه نقاشی خانوادگی و دست سازه های گلی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در محل پارک آزادگان برگزار شد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدرضا قلاسی مود روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری جشنواره افزود: این جشنواره با استقبال گرم و کم نظیر شهروندان مواجه شد و فضایی شاد و خاطره انگیز را برای کودکان و خانواده هایشان رقم زد.

وی ادامه داد: حضور پرشور خانواده ها در این جشنواره نشان دهنده این است که شهروندان خواستار تداوم برگزاری جشنواره های مختلف در سطح شهر بیرجند هستند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اظهار داشت: کودکان، نوجوانان، جوانان و پدرها و مادرهایی که هنوز کودک درونشان زنده است در این جشنواره شرکت کردند.

قلاسی مود با اشاره به همراهی پدر و مادرها با کودکانشان در بازی با شور و نشاط اضافه کرد: پدر و مادرها به دور از دغدغه آپارتمان نشینی همگام با فرزندانشان نقاشی کرده و دست سازه های گلی ساختند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه، بروز خلاقیت و استعداد در بین کودکان، نشاط اجتماعی و در نهایت آرامش پایدار در جامعه دانست.