EN

مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری اعتماد سازی لازمه جذب سرمایه گذاری

اعتماد سازی و تشویق لازمه جذب سرمایه گذاری در بیرجند است .

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس علوی با بیان این مطلب گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های مهم در راستای جذب سرمایه‌گذار بحث اعتمادسازی است که باید مدیران در این زمینه وعده‌های خود را در موعد مقرر عملی کنند.

 مدیر حوزه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری باید بخش مشارکت‌های مردمی جدی گرفته شود و از ایده و طرح‌های سرمایه‌گذاری شهروندان به نحوه مطلوب استفاده شود.

مهندس علوی بیان نمود: در این عرصه اطلاع رسانی،فرهنگ سازی، تبلیغات و بازاریابی برای فراهم نمودن زمینه مشارکت شهروندان و سرمایه گذاران برای جذب سرمایه های بخش خصوصی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه با امکان ‌سنجی مناسب، مستندسازی فرآیند و ایجاد مشوق‌ های واقعی و عملی می ‌تواند در جهت جذب سرمایه‌ گذار موفق عمل کرد گفت: تشکیل حوزه سرمایه‌ گذاری و مشارکت مردمی در شهرداری بیرجند  اقدامی ارزشمند و سازنده در جهت جذب سرمایه‌گذار است.

به گفته وی حوزه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری بیرجند از ابتدای سال جاری شروع به کار نموده و همکاری و تعامل سازنده ای بین سرمایه گذاران و شهرداری بیرجندصورت پذیرفته و اقداماتی همزمان در جهت فراخوان جذب سرمایه گذار، مذاکره با متقاضیان سرمایه گذار ی  انجام گرفته است.

مهندس علوی در پایان خاطر نشان کرد:  احداث باشگاه اسکواش( کورت پدل اسکواش) در زمینی به متراژ 200 مترمربع در جنوب پارک پدران آسمانی با همکاری و مشارکت هیئت اسکواش استان در حال انجام می باشد که امید است بتوان با احداث این فضای ورزشی سهمی در نشاط، تفریح، ورزش و سرگرمی شهروندان داشته باشیم

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند