EN

تداوم بازدید از پروژه های عمرانی، عامل ارتقاء انگیزه مدیران شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار و جمعی از مدیران شهرداری به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه ‌ها با محوریت پروژه های مربوط به سازمان های سیما، منظر و فضای سبز شهری و عمران و بازآفرینی شهری بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی آنها ها مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار بیرجند روز پنجشنبه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری های مداوم، پروژه هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاه ترین زمان ممکن افتتاح و به بهره برداری برسند .

مهندس محمد علی جاوید با تاکید بر رعایت کیفیت در اجرای پروژه ها یادآور شد: با افزایش كيفيت پروژه ها شاهد افزايش طول عمر پروژه، جلوگیری از اتلاف سرمایه، منابع مالي و دوباره كاري می شویم.

وی با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه مدیران را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشد، افزود: در اجرای پروژه های شهری، ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف شهرداری برای به نتیجه رساندن پروژه ها ضروری می باشد.

شهردار بیرجند با تاکید بر ضرورت انطباق طراحی و اجرای پروژه های شهری با نیازمندی های زندگی شهروندی بیان کرد: تحقق این مهم زمینه را برای ارائه بهترین نوع خدمت رسانی فراهم می کند.

جاوید در ادامه ابراز امیدواری کرد پروژه های شهری هر چه سریع تر به بهره برداری برسد تا امکان استفاده شهروندان عزیز از خدمات مدیریت شهری فراهم گردد.

شایان ذکر است در طی این برنامه، بازدید از پروژه های پارک جنگلی، پارک خطی نشاط، شن شویی، نهالستان و میدان تمنای باران با حضور شهردار و مدیران شهرداری صورت گرفت.