EN

تسهیلات ویژه شهرداری بیرجند به شهروندان/ 30 درصد تخفیف برای پرداخت عوارض

سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی شهرداری بیرجند گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر از امروز تا پایان اسفند ماه سال جاری مراجعان به شهرداری از تخفیفات و تسهیلات ویژه بهره مند می شوند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ جواد بهدانی روز سه شنبه افزود: بر این اساس آن دسته از درخواست های شهرسازی شهروندان و هم چنین مودیانی که دارای بدهی معوقه بوده در صورت پرداخت تا پایان دی ماه مشمول 30 درصد تخفیف خواهد شد.
وی اظهار داشت: همچنین شهروندانی که از اول بهمن ماه تا 22 بهمن ماه اقدام به تسویه حساب بدهی خود نمایند از تخفیف 25 درصد برخوردار خواهند شد.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی، شهروندانی که بدهی خود را از 23 بهمن ماه تا 25 اسفند ماه پرداخت کنند مشمول تخفیف 20 درصد خواهند شد.
سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی شهرداری بیرجند اظهار امیدواری کرد: کلیه مودیان و شهروندانی که دارای چک های تقسیطی در شهرداری هستند بتوانند در مهلت های تعیین شده نسبت به پرداخت بدهی خود به صورت نقدی اقدام نمایند، ضمن بخشودگی محاسبه هزینه نگهداری چک از تخفیفات فوق نیز بهره مند خواهند شد.
وی تاکید کرد: تحقیقات فوق به استثنای جریمه کمیسیون ماده صد عوارض زیربنایی و پذیره و هزینه آماده سازی می باشد.
بهدانی افزود: تخفیفات مصوب شورای اسلامی صرفا جهت استفاده شهروندان بوده و شامل دستگاههای اجرایی و سازمانهای دولتی نمی گردد.