EN

تعامل و همکاری پرسنل شهرداری در راستای پیشبرد امور شهروندان

جلسه توجیهی اداره حراست شهرداری بیرجند با موضوع دشمن شناسی برگزار گردید.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند در  این جلسه که روز گذشته در محل  سالن جلسات شهرداری برگزار گردید رئیس اداره حراست شهرداری اظهار داشت: بي شك دشمن شناسي از محوري ترين مباحث در موضوع دفع تهديدها و دفاع از يك ملت به شمار مي آيد.

مهندس علی حسینی با بیان این مطلب گفت: شناخت دشمن و بیان شیوه‌های مقابله با آن یکی از مباحث مهمی است که در قرآن کریم نیز بیان شده است.

وی افزود: در این میان، نقش رهبر ی در شناخت دشمن و شگردهایش از عوامل اصلی پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به شمار می رود  و همچنین تبیین دیدگاه های رهبری در جهت آگاهی مردم و نسل جوان و خنثی سازی توطئه های جدید دشمن بسیار مهم و مؤثر خواهد بود.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه مبنای کار در حوزه حراست امر به معروف و نهی از منکر است  تصریح نمود: با اعتقاد  این اصل تمام تلاشمان را در راستای سالم سازی محیط کار  برای ارباب رجوع و همکاران می نماییم و قطعا همکاری و تعامل پرسنل شهرداری می تواند گام موثری در پیشبرد امورات شهروندان باشد.

رئیس اداره حراست شهرداری در پایان خاطر نشان نمود: حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشراف اطلاعاتی که به مجموعه دارد می تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود.