EN

تعیین تکلیف اتوبوس های جدید خریداری شده شهرداری بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ در پی تعیین تکلیف 18 دستگاه اتوبوس خریداری شده شهرداری بیرجند از شرکت ایران خودرو دیزل، شهردار بیرجند و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر با مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور دیدار کردند.

 

شهردار بیرجند در این دیدار که با حضور قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل و معاون بازاریابی و فروش این شرکت انجام شد؛ هدف از برگزاری این نشست را پیگیری تحویل اتوبوسهای خریداری شده شهرداری بیرجند از شرکت ایران خودرو دیزل عنوان کرد.

مهندس محمد علی جاوید اذعان داشت: علیرغم اینکه چند ماه از آماده شدن اتوبوسهای فوق الذکر می گذرد متاسفانه به دلیل عدم صدور مجوز شماره گذاری از سوی پلیس، قابل تحویل نیستند.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه در این خصوص این است که از تعداد 18 دستگاه اتوبوس موضوع قرارداد، 7 دستگاه شماره گذاری و تحویل شده و مابقی با شرایط کاملا مشابه در دست انداز شماره گذاری افتاده است.

در ادامه این نشست نسبت به حل مشکل و تحویل این اتوبوسها تا پایان سال جاری اظهار امیدواری گردید.

شایان ذکر است سازمان حمل بار و مسافر شهرداری بیرجند در مرداد ماه سال گذشته بر اساس قرارداری اقدام به خرید 18 دستگاه اتوبوس یوتانگ یورو 5  از شرکت ایران خودرو دیزل نموده که بعد از چند ماه تأخیر، در شهریور ماه 97 این 18 اتوبوس آماده و شماره شاسی آنها با تنظیم صورتجلسه ای اختصاص داده شده است و با پیگیری های انجام شده در  آذر ماه سال جاری، 7 دستگاه اتوبوس شماره گذاری و تحویل گردید لیکن تاکنون مابقی اتوبوس ها تحویل نشده است.