EN

تقدیر از نیروهای موکب شهرداری بیرجند در کاظمین

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ روز جاری در جلسه ای از خدمات ارزشمند نیروهای موکب شهرداری بیرجند به زائران ابا عبدا… که در ایام اربعین در کاظمین مستقر بودند تقدیر به عمل آمد.  

 

شهردار بیرجند در این مراسم گفت: بر خلاف سال گذشته که نیروهای موکب شهرداری بیرجند از بدنه اداری و مدیریتی انتخاب می شدند امسال با تغییرات ایجاد شده، نیروهای شهرداری از بدنه کارگری به کاظمین اعزام شدند.

مهندس محمد علی جاوید با  اشاره به 13 روز خدمت رسانی موکب خدمات نظافتی و آتش نشانی شهرداری بیرجند در کاظمین اذعان داشت: امسال نیز مانند سالهای گذشته، همکاران حوزه خدمات شهری توفیق یافتند در ایام اربعین به عنوان خادم در خدمت زائرین بوده و در حوزه خدمات شهری در کاظمین انجام وظیفه نمایند.

وی با اشاره به اینکه ارج و پاداش نیروهایی که در این حماسه پرشور حضور یافتند با ابا عبدا… و اهل بیت می باشد ادامه داد: این افراد با عشق، اشک شوق و علاقه و بدون هیچگونه چشمداشتی برای خدمت رسانی در کاظمین اعلام آمادگی کردند.

شهردار بیرجند اذعان داشت: در پیامهایی از طرف ستاد عتبات عالیات استان و کشور، از فعالیت موکب خدمات نظافتی و آتش نشانی شهرداری بیرجند تقدیر به عمل آمده است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از نیروهای موکب شهرداری بیرجند تقدیر به عمل آمد.