EN

جهت ساماندهی دست فروشان انجام شد گشت تلفیقی با محوریت شهرداری

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بیرجند گفت: گشت تلفیقی با محوریت شهرداری در جهت ساماندهی دستفروشان انجام می شود.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس موسی میرزایی در حاشیه جلسه ای که در همین زمینه در اتاق صنعت، معدن و تجارت برگزار شد؛ اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید کلیه ادارات در زمینه ساماندهی دستفروشان اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: گشت تلفیقی شامل فرمانداری، صنعت و معدن و تجارت، شهرداری، اتاق اصناف و اماکن می باشد که می بایست جهت ارشاد و ساماندهی دستفروشان، از سطح شهر بازدید به عمل آورند.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری با اشاره به اینکه هر اداره متناسب با شرح وظایف خود اقدام لازم در این خصوص به عمل می آورد اذعان داشت: قطعاً اجرای موفق این طرح که رفاه و رضایتمندی شهروندان را در بر خواهد داشت بدون مشارکت و تعامل شهروندان و دستفروشان امکان پذیر نمی باشد.

میرزایی ابراز امیدواری کرد با تعامل سازنده دستفروشان و همچنین حمایت تمام دستگاه‌های ذیربط بتوانیم یکی از موارد چندین ساله سطح شهر که مشکلات فراوانی را برای شهروندان به‌وجود آورده، مرتفع نماییم.

وی ادامه داد: رفع بسیاری از مشکلات و معضلات سطح شهر نظیر جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، بهسازی معابر و ساماندهی دستفروشان از وظایف شهرداری است و تک تک شهروندان نیز به حق از شهرداری می‌خواهند که نسبت به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان اقدام گردد.

وی معابر عمومی را جزو املاک شهر و متعلق به تمامی شهروندان دانست و افزود: عزمی جدی برای تغییر و تحول در راستای ساماندهی دست فروشان در شهرداری بیرجند ایجاد شده است.