EN

شهردار بیرجند /فرهنگیان می توانند مشاوری کارآمد در توسعه و مدیریت شهر باشند

شهردار بیرجند به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از مدارس سطح شهر بازدید کرده و به زحمت‌کشان عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض نمود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، به مناسبت هفته معلم، صبح روز ‌شنبه 15 اردیبهشت دکتر جاوید شهردار بیرجند به همراه تنی چند از معاونین و مسئولان شهرداری  به نمایندگی از مدارس سطح شهر در دبیرستان شهید چمران، دبیرستان علامه فرزان و هنرستان  آیت ا… تهامی  حضور یافتند و از زحمات فعالان عرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نمودند.

در این بازدید شهردار بیرجند  ضمن عرض تبریک روز معلم و تجلیل از جایگاه والای استاد مطهری و مقام شامخ معلم به اهمیت آموزش و پرورش و تاثیر آن در تربیت و پرورش نیروی انسانی کارآمد اشاره و نقش مشاوره ای فرهنگیان در توسعه و بهسازی شهر تاکید نمود.

شهردار بیرجند  ضمن عرض تبریک روز معلم و تجلیل از جایگاه والای استاد مطهری و مقام شامخ معلم که مانند شمع می‌سوزد تا به اطراف خود روشنایی ببخشد، از تلاش‌های فرهنگیان محترم در راستای هدایت و ارشاد نسل کنونی که آینده سازان کشورند تقدیر و تجلیل کرد.

 

وی هدف از بازدید مدارس را تکریم و تجلیل از مقام ولای معلمان عنوان کرد و گفت: هفته معلم بهترین فرصت است تا از مقام معلمان تقدیر شود، هرچند که در مقابل زحمات ایشان تقدیر کمترین کاری است که می توان انجام داد.