EN

حضور شهردار بیرجند در همایش و نمایشگاه شهر ایده آل

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، شهردار بیرجند در همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بندرعباس برگزار شد حضور یافت.

 

مهندس محمد علی جاوید در حاشیه برگزاری این همایش اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش و نمایشگاه، ارائه دستاورد‌ها و پتانسیل‌ها در حوزه مدیریت شهری و به اشتراک گذاشتن تجارب موفق شهرداری‌ها است.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی فرصت مناسبی برای جمع‌بندی افکار مختلف پیرامون موضوعات شهری است.

جاوید خاطر نشان کرد: برگزاری همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی فرصت مناسبی برای جمع‌بندی افکار مختلف پیرامون موضوعات شهری است و خروجی حاصل می‌تواند در پیشبرد اهداف مشترک، تاثیر بسزایی داشته باشد.

لازم به ذکر است در نهمین دوره نمایشگاه شهرایده‌آل که از یکم تا سوم اسفندماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بندرعباس دایر است، شرکت‌کنندگان در حوزه‌های مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و در حاشیه این همایش و نمایشگاه علاوه بر ارایه مقالات تخصصی، چند نشست تخصصی نیز برگزار گردید.