EN

حضور فعال سازمان پارکها و فضای سبز در نهمین نمایشگاه گل و گیاه بیرجند

نمایشگاه گل و گیاه بیرجند از روز جمعه مورخ  96/1/25 در مکان نمایشگاه های بین المللی بیرجند به مدت یک هفته آغاز به کار کرد .

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان و فروشندگان گل وگیاه به خصوص گیاهان آپارتمانی است تا محصولات خودرا به مردم عرضه کنند . با وجود استقبال کم تولیدکنندگان خارج از استان از این نمایشگاه ، حضور مردم و آمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه نشان دهنده علاقه مندی مردم به استفاده از گیاهان طبیعی در محیط زندگی خود است .
سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بیرجند نیز به صورت افتخاری همواره حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته است و با غرفه آرایی خود حال و هوای دیگری به نمایشگاه بخشیده است . این سازمان امسال نیز با ایده حیاط خانه های قدیمی به مساحت 100 مترمربع در نمایشگاه بیرجند حضور دارد . در غرفه این سازمان اجرای حوض آب قدیمی و طرح باغچه های سنتی و استفاده از گیاهانی چون شمعدانی ، اجرای تراس و وجود آیتم های موجود در این غرفه توجه مردم را به خود جلب کرده و مورد استقبال فراوان قرار گرفته است .
لازم به یاد آوری است سازمان پارکها و فضای سبز در سال گذشته با هدف ایجاد بستر دائمی فروش گل و گیاه و حمایت از تولیدکنندگان این محصول اقدام به احداث نمایشگاه دائمی گل و گیاه با عنوان ” بازار گل بیرجند ” نمود . این بازار با دارابودن 14 غرفه پتانسیل ایجاد فضای تخصصی جهت عرضه محصولات گل و گیاه را دارد .