EN

داشتن شهری منظم و تمیز با همت مردم و شهرداری

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجندگفت: داشتن شهری زیبا و تمیز با همیاری مردم و همت شهرداری محقق می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس همایون شاکری اظهار داشت: شهر زیبا، مستلزم داشتن امکانات و همکاری تک تک شهروندان ومسئولان آن شهر می باشد.

به گفته وی شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا با زیبا کردن شهر، محیطی خوشایند و آرامش بخش را برای شهروندان فراهم آورند.

معاون خدمات شهری خاطر نشان کرد: علاوه بر مردم، شهرداری باید موضوع زیبایی و نظافت شهر را به‌عنوان یک مسئله جدی و ضروری در نظر بگیرد و برای دست یابی به آن اقدام کند .

شاکری یادآور شد: در حوزه خدمات شهری شهرداری بیرجند اقدامات متعددی برای حفظ برند پاکیزه ترین شهر کشور انجام شده که از آن جمله می توان به نظافت روزانه خیابانهای اصلی شهر و نظافت روز درمیان خیابانهای فرعی و کوچه ها با 109 نیروی خدماتی و 116 نفر نیروی نظافتی نام برد.

وی میزان زباله جمع آوری شده در هر روز را 129 تن عنوان کرد و اذعان داشت: 12 دستگاه خودروی پرس زباله و 5 دستگاه خودروی نیسان به همراه 17 راننده به پاکیزگی شهر کمک می رسانند.

معاون خدمات شهری افزود: برای داشتن شهری زیبا باید از فرد فرد جامعه شروع کرد، در واقع هر شخص می تواند نقش محوری داشته باشد و داشتن شهر تمیز با شهروندانی مسئولیت‌پذیر میسر می باشد.