EN

در اولین جلسه ویژه زیباسازی نوروز 98شهرداری مطرح شد: بیرجند برای استقبال از نوروز آماده می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات ‌و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ اولین جلسه ویژه زیباسازی نوروز 98 با هدف برنامه ریزی برای آماده سازی شهر جهت سال نو با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

 

شهردار بیرجند در این جلسه گفت: توجه ویژه به شاخص های نورپردازی و گلکاری، رویکرد اصلی ما برای ایام نوروز است و امسال المان نوروزی به سبک گذشته نداریم.

مهندس محمد علی جاوید با اشاره به حفظ زیبایی شناختی در سطح شهر با استفاده از نورپردازی اظهار داشت: نوروزی متفاوت تر را با شاخص های جدید برای شهروندان رقم می زنیم و سعی داریم زیبایی های ویژه نوروز در سطح شهر ادامه دار باشد.

وی با اشاره به 4 ماه باقی مانده تا پایان سال اضافه کرد: باید چارچوب کلی کا ر مشخص و تمهیدات ویژه ای برای استقبال از بهار طبیعت اندیشیده شود.

شهردار بیرجند از زیباسازی ورودی و خروجی های شهر به عنوان یکی از اقدامات شهرداری جهت نوروز خبر داد و یادآور شد: آسفالت معابر جهت نوروز 98 نیز در دستور کار قرار گرفته و خیابانهای نیازمند آسفالت، بر اساس اولویت بندی انجام شوند.

جاوید با اشاره به دائمی بودن اکثر المان های برنامه ریزی شده برای نوروز 98 افزود: توجه به ماندگاری المان های نوروزی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی تحول در میادین تازه احداث شده را جزو اولویت ها دانست و خاطر نشان کرد: مناطق دوگانه برنامه های خود را جهت زیباسازی میادینی که قرار است برای نوروز زیباسازی شوند ارائه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در این جلسه با تاکید بر استفاده از المان های موجود اذعان داشت: استفاده از المان هایی متناسب با منطقه مورد انتظار می باشد.

دکتر ابراهیم تقی زاده یادآور شد: وضعیت خوب عمرانی شهر در آستانه سال جدید نیز می تواند زیبایی بصری قابل توجهی را برای شهروندان بوجود آورد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تلاش مدیریت شهری و در راستای جلب رضایت شهروندان، در برنامه های سال نو ،تغییر و نوآوری ایجاد کرده و نوروز زیبایی را برای شهر و شهروندان به ارمغان آوریم.