EN

در دیدار شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر با نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی مطرح شد:

هزینه کرد 70 درصد بودجه شهرداری در شمال شهر بیرجند

شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر با نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ این دیدار با هدف تبادل اطلاعات درخصوص ظرفیت ها و کمبودهای شهر ستان بیرجند صورت گرفت.

شهردار بیرجند در این جلسه با بیان اینکه بودجه شهرداری از 56 میلیارد تومان در سال 96، اکنون به 180 میلیارد تومان افزایش یافته است، بیان کردبه جرات می توان گفت که هیچ نهادی مانند شهرداری در این شرایط خاص( اقتصادی، کرونا و ….) در انجام پروژه های مهم خدماتی، عمرانی و مطالبات پرسنل و …. به صورت جهادی و ضربتی کار انجام نداده است، چرا که حجم کاری انجام شده توسط شهرداری  و شور ای اسلامی شهر مصداق کار انقلابی، جهادی و بی‌نظیر است و فقط تبلیغات انجام نشده است.

محمد علی جاوید ادامه داد: توجه شهرداری به مطالبات مردم منجر به اجرای پروژه های مهمی مانند فرهنگسرا ، مرکز بیرجند شناسی، مجموعه تفریحی بند دره، بازسازی پارک جنگلی، اجرای بیش از ده بوستان و ….. گردیده است.

وی با اشاره به اینکه مبنای کار شهرداری تمرکز بیشتر نسبت به مناطق کمتر برخوردار است، افزود: از جمله پروژه های اجرا شده در مهرشهر؛ پارک خطی مهرشهر، پارک آیت الله بهجت، تغییر کاربری یک زمین برای احداث بازارچه و در دستور کار بودن پارک سه هکتاری است که پیش بینی می شود تا اردیبهشت ماه سال آینده آماده شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز ضمن اشاره به پروژه ها و اقدامات در حال اجرا در راستای درخواست شهروندان  و توجه خاص به مناطق کم برخوردار اظهار داشت: در راستای ایجاد توازن خدمات در منطقه شمال و جنوب شهر و توجه به مناطق کم برخوردار، 70 درصد از بودجه شهرداری در منطقه شمال شهر(خصوصا مهرشهر) صرف پروژه های خدماتی و عمرانی شده است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این جلسات منتج به هم افزایی در راستای مطالبات شهروندان می گردد تصریح نمود: اولویت بندی نیاز شهروندان  در اجرای پروژه ها بسیار ضروری می باشد که می بایست مد نظر قرار گیرد.

خسروی اسفزار با ابراز خوشحالی از ایجاد توازن خدمات شهرداری در مناطق شهری بیرجند اظهار داشت: مردم خصوصا اقشار مستضعف پایه انقلاب هستند و من از اینکه بودجه چشمگیری در شمال شهر در راستای ایجاد رفاه و آسایش مردم هزینه شده بسیار خوشحال شدم زیرا  بار انقلاب همیشه بر دوش مردم بوده است.

در پایان این دیدار اعضا شورای اسلامی شهر به بیان مطالبات مردم در حوزه های مختلف از جمله کوی  زعفرانیه، اراضی پادگان 04 و … اشاره نمودند.