EN

در دیدار شهردار و مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل عنوان شد

ضرورت اطلاع رسانی دقیق و مبتنی بر واقعیت

 

شهردار بیرجند صبح روز یکشنبه در دیدار با مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند گفت: کار شهرداری ها با توجه به ماهیت آن همیشه در برابر دیدگان شهروندان بوده و همین امر ، ضرورت اطلاع رسانی دقیق و مبتنی بر واقعیت را می طلبد.

مهندس جاوید ضمن تقدیر از عملکرد و فعالیتهای مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، این اداره را بسیار موثر دانست و افزود: روابط عمومی باید به موقع فعالیت ها و تصمیمات شهرداری را به اطلاع شهروندان برساند.

وی انتقال و انعکاس اقدامات و فعالیت های گسترده شهرداری به عموم شهروندان را از مهمترین وظایف این اداره دانست.

وی اظهار داشت: حرفه روابط عمومی امروزه با توجه به پیشرفت و سرعت بالای انتقال اخبار در عرصه ارتباطات، حرفه ای بسیار مهم و حساس می باشد .

مهندس جاوید با اشاره به ضرورت توجه به عملکرد و اقدامات شهرداری عنوان کرد: امیدواریم  بتوانیم با تعامل هر چه بیشتر و با  ارائه ی راهکارهای جدید در جهت به حداقل رساندن مشکلات مردم گام برداریم.

شهردار بیرجند به اهمیت و جایگاه شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت ها می تواند یکی از راهکارهایی باشد که ضمن تسریع در امر اطلاع رسانی، راه رسیدن به هدف را کوتاه تر نماید.

مهندس جاوید اظهار داشت: این حرفه نیاز به صداقت، مهارت و دقت عمل بسیار بالایی دارد و انعکاس اخبار می تواند در شهروندان انگیزه ایجاد نماید.

وی همچنین در خصوص عدم استفاده از الفاظی که به نحوی موجب بزرگنمایی واحیانا عوام فریبی می شود تاکید نمود و بهترین گفتمان با مردم را گفتمان صادقانه عنوان کرد.