EN

دیدار مدیر کل دفتر امور شهری با شهردار ومدیران شهرداری بیرجند

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری خراسان جنوبی  با حضور در شهرداری بیرجند با شهردار،معاونین و مدیران دیدار کرد.

 

دکتر مدیح شهردار بیرجند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم اظهار داشت: انتصاب آقای مهندس داداشی را به فال نیک می گیریم و تجربه و لیاقت در این مدت تصدی پست مدیرکل بر همه ثابت شده است.

وی با اشاره به مشکلات استخدامی پرسنل  گفت: امیدواریم با حضور مهندس داداشی و تاکید استاندار محترم  مشکلات  استخدامی پرسنل شهرداری بیرجند مرتفع  شود.

در ادامه معاونین و مدیران شهرداری پس از معرفی خود ،مشکلات  و معظلات حوزه کاری خود را بیان کردند .

مدیر کل دفتر امر شهری هم ضمن تشکر از حضور معاونین و مدیران شهرداری در جلسه اظهار داشت:من در نقاط مختلف کشور کار کردم وتردد داشتم که به تمیزی شهر بیرجند هیچ جایی ندیده ام.

وی تمیزی شهر بیرجند را مرهون زحمات پرسنل شهرداری دانست و گفت: اگر ما خواسته باشیم  می توانیم بهتر از این هم کار کنیم .

مهندس داداشی نشاط اجتماعی را از وظایف اصلی شهرداری ها  بیان کرد و گفت:مشکل اساسی شهرداری های  استان خراسان جنوبی خصوصا شهرداری بیرجند کمبود اعتبارات می باشد .

وی اظهار داشت :متاسفانه در بین استانهای کشور ، خراسان جنوبی در اعتبارات  و بودجه از  آخر سوم می باشد واین موجب کندی روند پروژه های عمرانی  ، فرهنگی  و خدماتی  می شود  که یک معظل است.

مدیر کل دفتر شهری تصریح کرد :موضوع استخدامی پرسنل به طور جد با دستور استاندار محترم در حال پیگیری است که انشالله به زودی زود شاهد برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها  خواهیم بود .