EN

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند خطاب به استاندار جدید: اولویت اصلی استان خراسان جنوبی تامین آب است

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: خراسان جنوبی نیازمند تامین آب است و برای خروج از آبرسانی به شکل تانکر و تامین محورهای مواصلاتی تلاش‌هایی توسط استاندار سابق انجام شده که امیدواریم این روند با توان فزاینده به جلو حرکت کند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ ابراهیم تقی‌زاده روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید خراسان جنوبی که با حضور «جمال عرف» معاون سیاسی وزیر کشور در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد اظهار داشت: به استانی آمدید که مهد پرورش بزرگان و مفاخر زیادی است و مردمان سخت کوش و بردباری در استان داریم که در تمامی لحظات در دفاع از آرمان‌های انقلاب در تمامی عرصه‌ها خود را به خوبی نشان دادند و این مردمان از سرچشمه معرفت دانش آب نوشیدند و همیشه قدردان زحمات تلاش همه مسئولان دلسوز  بوده‌اند.

وی ضمن آرزوی توفیق برای استاندار جدید افزود: برای شما توفیق خدمت گزاری را با استفاده از خرد جمعی بخش‌های مختلف داریم در زمان آقای معتمدیان آهنگ رشد توسعه  در حالی آغاز شد که در این مدت 22 ماه در جهت توسعه و رشد جهش خوبی  را در استان مشاهده کردیم که امیدواریم استمرار یابد و اینگونه خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: پاداش خدمت صادقانه استاندار سابق در ۲۲ ماه، این است که اکنون در جوار ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) توفیق خدمت پیدا کرده است.

وی افزود: تلفیق مدیریت محلی و دولتی و استفاده از همه ظرفیت‌ها را در این مدت شاهد بودیم و استفاده از ظرفیت بعضی دستگاه‌ها که در این مدت به عنوان معین شهرستان‌ها تعیین شدند مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بسیج سازندگی، دعوت مدیران ارشد کشوری، جذب بودجه‌های متعدد و تزریق آن به مناطق مختلف استان از اقدامات انجام شده در دوران مدیریت معتمدیان بود.

تقی زاده بیان کرد: حضور میدانی استاندار در روستاها و مناطق کم برخوردار و تلاش در جهت کاهش محرومیت‌ها بخشی از اقدامات بود که در این فرصت اندک امکان بیان همه آنها نیست.

وی با تشکر از خدمات استاندار پیشین خراسان جنوبی گفت: دعای خیر همه شهروندان استان بدرقه راه ایشان است و برای استاندار جدید هم آرزوی توفیق داریم.

در پایان این مراسم از طرف شهرداری بیرجند و شهرداران استان از زحمات استاندار سابق محمد صادق معتمدیان تقدیر و تشکر گردید.