EN

راه اندازی میز خدمت در شهرداری بیرجند در جهت ارائه مشاوره به مراجعین در زمینه چگونگی دریافت خدمات

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری بیرجند گفت: میز خدمت در شهرداری بیرجند با هدف تسهیل در امور، انجام درخواستهای ارباب رجوع، خدمت شایسته به مراجعین و در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان راه اندازی شد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ جواد بهدانی اظهار داشت: میز خدمت تکمیل کننده مجموعه اقداماتی است که برای تکریم ارباب رجوع انجام می شود.

وی اضافه کرد: با راه اندازی میز خدمت امکان استفاده از وقت ارباب رجوع مهیا شده و راهنمایی های لازم توسط متصدی مربوطه به مراجعه کنندگان داده می شود.

وی عنوان کرد: درصد زیادی از مراجعات مردم به شهرداری در همان مرحله اول و با مراجعه به میز خدمت قابل برطرف شدن است که قطعا این امر در تسهیل امور موثر می باشد.

معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری با اشاره به اینکه اطلاعات مسئول میز خدمت به روز شده و آموزش های لازم جهت تسریع در روند پاسخگویی صورت گرفته یادآور شد: در مواردی که امکان پاسخگویی فوری وجود ندارد با اخذ شماره شهروند، اطلاع رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

بهدانی این طرح را در کاهش سرگردانی مراجعین موثر دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد تعامل و هم افزایی میان مسئولان شهری و شهروندان و رفع کاستی ها از دیگر مزایای اجرای این طرح می باشد.

وی از استقبال شهروندان از راه اندازی میز خدمت در شهرداری بیرجند خبر داد و یادآور شد: با انجام این امر انتظار می رود کار مراجعین در کمترین زمان انجام شود.

لازم به ذکر است ارائه خدمات در همه روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته در میز خدمت انجام می شود.