EN

ردپای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در مقدس ترین نقطه بیرجند

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند از موسسه توانبخشی علی اکبر (ع) بازدید کردند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز چهارشنبه در موسسه توانبخشی علی اکبر (ع)  با قول مساعدت در کمک به ترفیع مشکلات این مجموعه در حوزه مدیریت شهری، به جمع علی اکبری ها پیوست.
وی عنوان کرد: از هر منظری که به مؤسسه علی اکبر(ع) نگاه می کنم، قدرت مدیریت درست و سخت کوشی کارکنان به واضح نمایان است که جای خداقوت و تشکر دارد.
شهردار بیرجند با اشاره به صحبت های اکبری مطلق مدیرعامل توانبخشی مبنی بر مشکلات مؤسسه بویژه پروژه در حال ساخت پارک معلولان با فضایی بالغ بر 2هکتار گفت: شهرداری اعلام آمادگی خود را در حوزه مدیریت شهری جهت ترفیع مشکلات ،اعم از ساخت، تامین مصالح و تجهیزات بیان خواهد کرد.
جاوید با بیان اینکه برنامه کلانی در پارک جنگلی در دستور داریم ادامه داد: قرار است بازارچه صنایع دستی،  فضای تفریحی و گردشگری با حضور مردم در این مکان تاسیس شود و قطعا از  محصولات و کارهای توانخواهان بخش روزانه موسسه استفاده خواهد شد.
وی در حضور رئیس شورای اسلامی بیرجند با درخواست مکرر خیرین مبنی بر راه اندازی غرفه فروشگاه صنایع دستی و نیز جمع آوری کمکهای مردمی توانبخشی علی اکبر در مرکز شهر ، با توجه به اختیارات ممکن قول پیگیری و همکاری داد.
در پایان دیدار شهردار، رئیس شورای شهر بیرجند و دو تن از اعضای شورا، سند همدلی با توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) را امضا کردند.