EN

رزمایش کمک مومنانه (دست یار)به همت جمعیت هلال احمرخراسان جنوبی

یداله غلام پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند اظهار نمود: به منظور کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا رزمایش کمک مومنانه به همت جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در حوزه حمل ونقل بار ومسافردرون شهری برگزار گردید.

یداله غلام پور افزود: در این رزمایش ۸۰ بسته کمک معیشتی حاوی برنج- ماکارونی- روغن مایع -رب گوجه فرنگی – چای -قند و عدس اهدایی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بین تاکسیرانان و رانندگان آژانس های تاکسی تلفنی توزیع شد.
غلام پور خاطرنشان کرد: این اقدام موجبات خشنودی این قشر شریف و زحمتکش را که فعالیت آن ها شدیدا تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا قرار گرفته را فراهم نموده است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در حین اجرای این رزمایش که در محوطه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر انجام شد عنوان داشت: جمعیت هلال احمر نه فقط در بحث کرونا بلکه در هر بحرانی که در کشور رخ داده همواره توانسته با مدیریت جهادی و انقلابی در کنار مردم بوده و با اینگونه اقدامات پسندیده به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند.
غلام پور در پایان ضمن عرض خداقوت، از همراهی و مساعدت رئیس و همکاران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خالصانه تقدیر و تشکر نمود و از خداوند متعال برای این نهاد انقلابی توفیق مضاعف و استمرار خدمات رسانی به هم وطنان عزیزمان را مسئلت نمود.
روابط عمومی سازمان مدیریت حمل ونقل بار ومسافر شهرداری بیرجند