EN

رشد 72 درصدی صدور پروانه ساختمانی در بیرجند

شهردار بیرجند گفت: آمار صدور پروانه های ساختمانی در بیرجند در 4 ماهه اول سال 97 به نسبت میزان مشابه آن در سال گذشته رشد 72 درصدی داشته است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید در دیدار با مجموعه شهرسازی افزود: در شهر بیرجند در 4 ماهه اول سال 97 تعداد 274 پروانه صادر گردیده که در مدت زمان مشابه سال گذشته این تعداد 159 مورد بوده است.

وی عنوان کرد: در سال جاری 176 پروانه در منطقه یک و 98 مورد در منطقه دو صادر شده و تعداد پروانه های صادره در 4 ماهه اول سال گذشته، 61 مورد در منطقه یک و 98 مورد در منطقه دو می باشد.

شهردار بیرجند در ادامه از رشد 79/5 درصدی پروانه های ساختمانی صادر شده در منطقه یک در 4 ماهه اول سال جاری نسبت به منطقه دو خبر داد و اظهار داشت: این در حالی است که در 4 ماهه اول سال گذشته پروانه های صادره منطقه دو نسبت به منطقه یک رشد 60 درصدی داشته است.

جاوید با اشاره به اقدامات شهرداری بیرجند در روند صدور پروانه ساخت یادآور شد: شفاف سازی، روان سازی، سهولت کار و ایجاد زمینه تحقق شهرسازی الکترونیک از جمله اقداماتی است که در جهت رفاه شهروندان انجام شده است و این موضوع بدون شک در افزایش مراجعات شهروندان برای اخذ پروانه موثر بوده است.

 

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری