EN

رضایت شهروندان در پی اتمام عملیات زیباسازی بلوار توحید

شهردار بیرجند گفت: از آنجا که زیبایی یکی از مقوله های مهم در دستیابی به آرامش روحی و روانی شهروندان محسوب می شود اتمام عملیات زیباسازی بلوار توحید، رضایت حداکثری شهروندان بیرجندی را رقم زد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید اظهار داشت:بدون توجه به عناصر زیبایی در محیط های شهری، نمی توان به طراوت و شادابی دست یافت.

وی ادامه داد: با توجه به تمرکز پروژه های عمرانی در سطح شهر بر کارایی پروژه و ایجاد رضایتمندی در شهروندان، پروژه زیباسازی بلوار توحید به طول 1250 متر انجام شد.

وی با تاکید بر لحاظ کردن مسایل زیباسازی در شهر اضافه کرد: این مساله می تواند با تاثیر مثبت و مطلوب بر روحیه شهروندان، موجب ارتقاء ساختارهای شهری به لحاظ زیباسازی شود.

شهردار بیرجند یادآور شد: عملیات عمرانی بلوار توحید بیرجند با هزینه ای معادل 2 میلیارد و 920 میلیون ریال انجام شد.

جاوید اظهار داشت: موزائیک فرش بلوار به مساحت 1250 متر مربع و 2500 متر طول جدول گذاری در این بلوار اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای فضای سبز در بلوار توحید از خاکبرداری، خاکریزی، کوددهی و کاشت درختان توت مجنون و توت ژاپنی، گلهای رز و داوودی و نیز اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح بلوار خبر داد.

وی افزود: 1550 متر طول، لوله گذاری و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در بلوار توحید انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای 207 باکس گل در این بلوار اعلام کرد: هزینه بازپیرایی فضای سبز بلوار توحید به همراه اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، مبلغ 488 میلیون و 500 هزار ریال بوده است.

شهردار بیرجند با اشاره به ارتقاء کیفی سیمای شهری مطلوب اذعان داشت: امید است با تحقق این رویکرد، ضمن زیباسازی محیط شهری، مسایل بهداشتی و امنیت شهری نیز ارتقاء یابد.

جاوید افزود: شهروندان بایستی برای داشتن شهری زیبا با شهرداری همکاری داشته باشند چرا که از این طریق می توانیم به کیفیت زندگی در شهر کمک کنیم.