EN

رفاه شهروندان، هدف مجموعه مدیریت شهری

در مجموعه مدیریت شهری؛ هدف، رفاه شهروندان است.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمدعلی جاوید روز چهارشنبه در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: مجموعه مورد مخاطب ما تمام شهروندان این شهر هستند که شهرداری هزار نوع وظیفه از حیات تا ممات در قبال آن ها دارد.

وی افزود: در حوزه های حمل و نقل، میوه و تره بار، تبلیغات محیطی و … نیاز به همراهی و همدلی اداره کل تعزیرات حکومتی داریم.

وی اظهار داشت: در بحث چهارشنبه بازار حجم زیادی از کالا وارد می شود که ما تنها می توانیم از جنبه نظارتی وارد شویم و برای هماهنگی در امور آن، ورود مجموعه تعزیرات ضروری احساس می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی نیز در این دیدار صلاحیت‌های این اداره را در حوزه رسیدگی به تخلفات صنفی، بهداشتی و دارویی و قاچاق کالا و ارز تشریح کرد و گفت: تلاش ما پیشگیری از وقوع تخلف می باشد.

منصور انصاری با اشاره به اینکه قاچاق، زیرساخت و فعالیت اقتصادی کشورها را به مخاطره می اندازد افزود: بحث قاچاق پوشاک، برنج و موبایل در استان وجود دارد و خوشبختانه در سالهای اخیر با جدیت وارد عمل شدیم و در حال حاضر قاچاق سوخت با کاهش چشمگیری مواجه بوده که می توان گفت به صفر رسیده است.

وی توجه به سلامت شهروندان را جزو اولویت های دستگاههای اجرایی دانست و عنوان کرد: شهروندان حق دارند از خدمات و کالاهای مطلوب و با کیفیت برخوردار باشند.