EN

رکورد پاسخ دهی در دیدارهای مردمی شهردار بیرجند شکست

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ روز دوشنبه در بیست و هشتمین ملاقات مردمی در سال جاری رکورد بیشترین میزان پاسخ دهی به درخواست های شهروندان شکست.

 

شهردار بیرجند در حاشیه این جلسه گفت: اعتماد سازی، تعامل شفاف مدیریت شهری، ترویج و رشد فرهنگ تکریم ارباب رجوع به همراه رفع مشکلات شهروندان در ملاقات های مردمی مدنظر مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

مهندس محمد علی جاوید برگزاری این دیدارها را پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان دانست که از این طریق می توان به خدمت رسانی بدون وقفه پرداخت  که حفظ و ارتقاء رضایتمندی شهروندان  را به دنبال دارد.

وی اذعان داشت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم ضمن تکریم ارباب رجوع، آرامش روحی و روانی شهروندان را در رسیدگی به مشکلاتشان در پی دارد.

وی یادآور شد: مدیران می توانند در دوران خدمت رسانی به مردم از این فرصت جهت رفع نیازهای ایشان بهره برده و با همفکری و اهتمام ویژه در راستای رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های موثری بردارند.

لازم به ذکر است درخواست های 50 نفر از مراجعین به شهرداری در بیست و هشتمین ملاقات مردمی شهردار بیرجند در سال جاری مورد بررسی و پاسخگویی قرار گرفت که اهم موضوعات مطروحه مربوط به حوزه شهرسازی بود. ضمناً دو تیم متشکل از 10 نفر از شهروندان نیز در این دیدار حضور یافتند که خواستار رفع مشکلات مهرشهر و اراضی 9 هکتاری سجادشهر بودند.