EN

اجرای جشن نسیم رمضان در پارکهای بیرجند

شهرداری بیرجند با مشارکت گروه فرهنگی تبلیغی فائزون در ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در پارکهای سطح شهر نمود.

 

فعالیت های فرهنگی در پارکها و بوستانها موجب جذب جوانان به فعالیت های دینی می شود.

شهردار بیرجند با بیان این مطلب گفت: برگزاری فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی در پارک ها و بوستان های شهر بویژه در ایام ماه مبارک رمضان اقدامی اثربخش در زمینه جذب و جلب شهروندان بخصوص جوانان به موضوعات دینی و اعتقادی است.

دکتر مدیح افزود: در راستای ارتقای سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تقویت باورهای دینی جامعه خصوصا جوانان شهرداری بیرجند با مشارکت گروه فرهنگی تبلیغی فائزون اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله مسابقات قرآنی کودکان، مسابقات نقاشی، پاسخگویی به مسایل شرعی و دینی جوانان و… در پارک توحید و پارک الغدیر معصومیه نمود.

 به گفته وی در مدت کوتاه برگزاری، برنامه های فرهنگی مخاطبان قابل توجهی را به خود جلب کرد .

در ادامه مسئول گروه فرهنگی تبلیغی فائزون نیز گفت: استفاده از مبلغین برجسته، فاضل و توانمند در این طرح که بر اساس آن پاسخ ها و مشاوره های مبسوط و ارزشمندی را در اختیار جوانان و شهروندان علاقمند به مباحث دینی و اعتقادی قرار می دهند، توانست در روزهای ماه مبارک رمضان، نظر مخاطبان را به خود جلب نماید.

حجت الاسلام خسروی اظهار داشت:  در این غرفه ها کارشناسان و متخصصان علوم دینی و مذهبی، ضمن پاسخگویی به سوالات شرعی مراجعه کنندگان، مشاوره های مختلفی را در زمینه های مرتبط با نیاز افراد به آنان ارائه می دهند.

وی از رضایت مراجعه کنندگان به این غرفه ها خبر داد و اذعان داشت: بخش های جنبی ای را نیز برای این طرح در نظر گرفته  که از جمله آنها برپایی کارگاه های نقاشی کودکان  می باشد.

این مسئول، به تشریح برخی مسائل و مطالبی که در این غرفه های تبلیغی دینی مطرح شده بود، پرداخت و اضافه کرد: برنامه های متعددی در این طرح به اجرا در آمد که از جمله آنها می توان به برپایی جلسه مشاوره خانوادگی، مذهبی، تحصیلی، عقاید، احکام عفاف و اشاره نمود.

وی افزود: همچنین مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی با مضامین دینی، تمرین قرائت سوره های کوچک و آموزش مفاهیم دینی و اهدا جوایز از راهکارهایی است  که برای جلب و جذب کودکان به موضوعات دینی و اعتقادی به اجرا در آمد.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود که اجرای این برنامه ها در ایام سال نیز  ادامه داشته باشد.