EN

شهردار بیرجند با ایجاد مجموعه تفریحی ورزشی در پارک نشاط موافقت کرد

شهردار بیرجند با ایجاد مجموعه تفریحی ورزشی در قسمتی از پارک نشاط برای برگزاری جشن ها، جشنواره ها و برنامه های ورزشی مختلف موافقت کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمد علی جاوید در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رمضان که پنجشنبه شب گذشته در محل پارک نشاط برگزار شد اظهار داشت: فاز اول پارک نشاط با مساحت 2/14 هکتار در حدفاصل میدان دانشگاه ازاد تا میدان سفیر امید در حال اجرا می باشد.

وی ادامه داد: 16 هزار متر مربع آسفالت، 47 هزار متر مربع زیر سازی معابر و 6 هزار متر مربع سنگفرش محل اجتماعات از جمله اقداماتی است که تاکنون در این مجموعه انجام شده است.

شهردار بیرجند با اشاره به اجرای آبنما به متراژ 280 متر مربع خاطر نشان کرد: احداث غرفه های فروشگاهی به مساحت 50 متر مربع و سرویس های بهداشتی به مساحت 80 متر مربع نیز از دیگر اقدامات شهرداری در فاز یک پارک نشاط می باشد.

جاوید از احداث این پارک با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: در صورت استقبال شرکت تعاونی ها و مشاغل خانگی از غرفه های فروشگاهی، شهرداری بیرجند در  خصوص احداث نمایشگاه دائمی در این مکان آمادگی دارد.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند و اتاق تعاون برگزار شد یک غرفه نمایشگاه قرآنی، پیاده راه جوان با مشارکت سمنی از ورزش و جوانان، 12 غرفه اتاق تعاون، یک غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سیاه چادر خوراکیجات دایر می باشد.