EN

شهردار بیرجند با قدردانی از کادر درمان استان در برنامه «خدا قوت» رادیو جوان مطرح کرد همگامی شهرداری بیرجند با کادر درمان در خدمت رسانی به مردم

صبح دیروز برنامه «خداقوت» رادیو جوان که از چند روز پیش از بیمارستان مسیح دانشوری تهران آغاز شد، بعد از حضور در تعدادی از استان ها، به بیرجند رسید و این برنامه به شکل زنده از شهرداری بیرجند پخش شد.

در این برنامه شهردار بیرجند از همدلی‌های مسئولان و مردم شهرستان بیرجند و استان در تأمین و تجهیز بیمارستان های درگیر کرونا و فعالیت‌های خیران و همچنین تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر درمان و مدافعان سلامت قدردانی کرد و با تشریح اقدامات شهرداری بیرجند از ابتدای شیوع ویروس کرونا، گفت: شهرداری بیرجند پیشنهادهایی در این باره به شورا ارائه کرد و در راستای اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر،دردو حوزه خدماتی و حمایتی اقدامات تاثیر گذار بسیاری را برای یاری رسانی به مردم در راه مقابله با کرونا انجام داد.
مهندس«جاوید» خاطر نشان کرد: در بخش خدمات،نیروهای شهرداری به طور ویژه برای ضد عفونی معابر شهر طی چند ماه به طور شبانه روزی با همکاری مردم با فرهنگ بیرجند اقدام کردند و با توجه به این که بیرجند تمیز ترین شهر کشور است در خصوص پسماند مشکل خاصی نداشتیم و پسماند عفونی بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند که محل درمان بیماران کرونایی است نیز بدون دریافت عوارض حمل شد.
به گفته وی در حوزه سیما، منظر و فضای سبز نیز شهرداری بیرجند مراقبت های لازم برای ایجاد فضای سبز مناسب با هدف به وجود آوردن فضای شاداب و بهره مندی مردم انجام داده است و در حوزه های بهداشت و درمان هم شهرداری بیرجند همکاری بسیار خوبی داشته است تا از میزان آسیب های ناشی از کرونا کاسته شود.
*قدردانی از پرسنل آرامستان ها
شهردار بیرجند با تقدیر از پرسنل آرامستان های کشور که در این ایام از جان خود با ارائه خدمات شبانه روزی مایه گذاشته اند اما خدمات آن ها در همه کشور کمتر دیده می شود، گفت: در بخش حمایتی و در خصوص حمل و نقل درون شهری با توجه به این که از تعداد مسافران ناوگان شهری در این ایام کاسته شد و نتیجه آن کاهش درآمد فعالان این بخش بود، با تصویب شورای شهر از اول سال ماهانه با پرداخت یارانه از این افراد حمایت شد تا مشکلی برای امرار معاش نداشته باشند.
مهندس«جاوید» افزود: با هدف کمک به مستاجران اماکن متعلق به شهرداری هم با مصوبه شورا اجاره بعضی در ماه های اول ، برخی درصدی از اجاره و بعضی هم اجاره آن ها به طور کامل در این ایام بخشوده شد.
وی از همه پرسنل شهرداری بیرجند برای ارائه خدمات در شرایط سخت کرونا و همه کسانی که در خصوص اطلاع رسانی مربوط به کرونا سنگ تمام گذاشته اند، تشکر کرد.