EN

شهردار بیرجند: پاسخگویی، امانتداری، قانونمداری و تلاش بی وقفه در اولویت شهرداری بیرجند قرار دارد

شهردار جدید بیرجند گفت: پاسخگویی مطلوب به شهروندان، امانتداری، قانونمداری و نظم و تلاش شبانه روزی و بی وقفه در اولویت نخست سیاست های راهبردی این نهاد مردمی در دوره جدید قرار دارد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمد علی جاوید روز سه شنبه در جمع معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری بیرجند افزود: این راهبردها در راستای ارتقاء شاخص های شهری در پاسخگویی به نیاز شهروندان و رضایت آنان اجرایی می شود.

وی اظهار داشت: خدمت به شهروندان، پاسخگویی مطلوب و تکریم آنان با برنامه ریزی و خدمت رسانی با درنظر گرفتن امکانات، اولویت نخست سیاستهای راهبردی است.

شهردار جدید بیرجند با اشاره به اینکه صادقانه با شهروندان صحبت خواهیم کرد گفت: کار شبانه روزی، تلاش شبانه روزی، خدمت بی منت به شهروندان از اصول کاری مدیریت جدید شهرداری بیرجند است.

وی افزود: رعایت امانت و امانتداری، نظم و انضباط کاری از راهبردهای دیگری است که به ارتقاء شاخص ها در حوزه سلامت کاری می انجامد.

جاوید قانون مداری را مولفه خاص راهبرد شهرداری بیرجند بیان کرد و گفت: با نگاهی تازه و تکیه بر خدمت به شهروندان مر قانون عمل خواهیم کرد.

وی با انتقاد از اینکه از نظر منابع مالی و گردش مالی جزو استان های آخر کشور هستیم اظهار داشت: با کار شبانه روزی و تلاش بی وقفه می توان شاخص ها را ارتقاء داد و کمبودها را جبران کرد.

شهردار بیرجند گفت: اقتدار شهرداری در همه ی مولفه ها یک اصل بوده و در کنار آن نباید از تعامل با شهروندان غافل بود.

وی پاکدستی و رعایت امانت و انگیزه خدمت را محور توسعه حوزه شهری دانست و افزود: مدیران حوزه شهری این اصول را در دستور کار خود قرار دهند.

جاوید تاکید کرد: ارتقاء شاخص های شهری دغدغه مدیریت شهری را با تلاش و پشتکار نیروی انسانی در آن محقق می شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند هم گفت: همراهی و همدلی مدیران با شهردار جدید به پاسخگویی مطلوب به شهروندان منجر خواهد شد.

فاطمه زهرا هلال بیرجندی افزود: شورای اسلامی از همه سیاست های راهبردی در مقوله نظم، پاسخگویی مطلوب به شهروندان، قانونمداری و شهردار جدید حمایت و پشتیبانی می کند.