EN

شهردار بیرجند: پروژه ۴۵۰ هکتاری بیرجند نیاز به بازنگری دارد

شهردار بیرجند با انتقاد از پروژه ۴۵۰ هکتاری در بیرجند و ضرورت بازنگری در طرح این پروژه گفت: در این پروژه برای موضوع ترافیک و بحث آب‌های سطحی تدبیری اندیشیده نشده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمد علی جاوید اظهار داشت: در پروژه‌های شهر بیرجند مشکلات و مسائل فراوانی وجود دارد که باید برای آن چاره ای اندیشید.

شهردار بیرجند با اشاره به مشکل شهرداری با اداره آب منطقه‌ای در پروژه پارک جنگلی بیرجند بیان کرد: در زمینه تجهیز فرهنگ سرا، پروژه میدان اجتماعات و برخی دیگر از طرح‌ها، نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی هستیم.

جاوید ادامه داد: انتقال صنوف آلاینده، ورود کامیون‌ها به داخل شهر و باغ موزه دفاع مقدس همچنان بعد از سال‌ها بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان اینکه در برخی از مسیرهای سیلاب در شهر بیرجند ساخت و ساز صورت گرفته است، گفت: متأسفانه در مواردی دستگاه‌های دولتی در شهر بیرجند اقدام به ساخت و سازهای بدون پروانه کرده‌اند که باید از انجام آن جلوگیری شود.

شهردار بیرجند با انتقاد از طرح پروژه ۴۵۰ هکتاری در بیرجند و ضرورت بازنگری در طرح این پروژه اظهار کرد: در این پروژه برای موضوع ترافیک و بحث آب‌های سطحی تدبیری اندیشیده نشده است.

جاوید در زمینه انتقال صنوف آلاینده بیان کرد: طبق قوانین در این پروژه نمی‌توان زمین را به اسم اشخاص بزنیم و در این راستا یکی از راهکارها واگذاری زمین از طریق شرکت تعاونی است