EN

تعامل شهرداری بیرجند و صدا و سیما به نفع شهروندان

تعامل بین شهرداری بیرجند و صدا و سیمای استان در نهایت به نفع شهروندان و در راستای سیاست های نظام و دولت می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمدعلی جاوید در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: شهرداریها نهادهای عمومی غیر دولتی هستند که وابسته به منابع دولتی نمی باشند و از محل عوارضات مردمی اموراتی را در سطح شهر انجام می دهند.

وی این امور را در ارتباط با فرهنگ، سلامت، نشاط و شادابی مردم دانست و افزود: شهرداری ها شرح وظایف گسترده ای دارند که قطعا صدا و سیما می تواند در خدمات رسانی بهتر به شهروندان موثر واقع شود.

شهردار بیرجند اظهار داشت: فعالیت شورای اسلامی شهر در راستای قانون، تاثیرگذار و پربار بوده و همواره یار و همراه شهرداری می باشند و ضرورت انعکاس این اقدامات برای شهروندان احساس می شود.

جاوید عنوان کرد: باید برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان برنامه ریزی شود تا بتوانیم در راستای مطالبات به حق مردم گامهای خوبی برداریم.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز صدا و سیما را تریبونی برای عملکرد مسئولین دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم در خدمت توسعه استان باشیم.

علیرضا آیینه دار عنوان کرد: شهروندان با دیدن صداقت مسئولین هیچ وقت گلایه و شکایتی نخواهند داشت.

وی با اشاره به استفاده از تجربیات شهرهای موفق یادآور شد: رسانه در خدمت مدیریت شهری است و برای پیشرفت شهر و همچنین فرهنگ شهرنشینی اعلام آمادگی می کنیم.