EN

صعود تیم کوهنوردی شهرداری به ارتفاعات مزار رزگ

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: تیم کوهنوردی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند به ارتفاعات مزار رزگ صعود کرد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدرضا قلاسی مود در حاشیه این صعود افزود: صعود به ارتفاعات مزار رزگ به مناسبت گرامیداشت 14 تیرماه روز شهرداریها و دهیاریها و تقدیر از خدمات شبانه روزی کارکنان پر تلاش و خدوم شهرداری ها و دهیاری ها انجام شد.

وی اظهار داشت: شهرداریها و دهیاریها با توجه به وظایفی که مطابق قانون برای سازماندهی امور مختلف شهرها و روستاها برعهده دارند، دارای جایگاه وی‍‍ژه ای در سطح مدیریت شهری و روستائی، عموم شهروندان، افکار عمومی، نخبگان، صاحب نظران و رسانه ها هستند و مجموعه فعالیتها و تشکیلات شهرداریها و دهیاریها به دلیل ارتباط با زندگی روزمره تمامی شهروندان به طور منحصر به فردی در سطح جامعه مطرح است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ادامه داد: به این مناسبت، صعود به ارتفاعات مزار رزگ همراه با برگزاری مراسم زیارت عاشورا و با حضور دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری توسط این سازمان برگزار شد.

قلاسی مود ابراز امیدواری کرد: زمینه مشارکت همدلانه و مؤثر مردم در تحقق درآمدهای پایدار  شهرداری هاو دهیاری ها فراهم گردد و با سرلوحه قراردادن اصل خدمت بی منت به مردم و صادق بودن با آنها  در راستای کارآمد سازی هرچه بیشتر شهرداری ها و دهیاری ها گام برداشته شود.