EN

طرح ضربتی رفع سد معبر در بیرجند آغاز شد

با دستور قضایی طرح ضربتی رفع سد معبر در معابر و پیاده روهای سطح شهر بیرجند آغاز گردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری ؛ رئیس اداره اجرائیات و پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری از اجرای طرح ضربتی رفع سد معبر در معابر اصلی شهر خبر داد و اظهار داشت: در راستای احقاق حقوق شهروندی و با توجه به شیوع ویروس کرونا ، با دستور قضایی برخورد با سد معبر در معابر سطح شهر بیرجند در دستور کار شهرداری  با مشارکت و هماهنگی اصناف، اماکن و اداره بهداشت شهرستان قرار گرفت.
موسی میرزایی با اشاره به اینکه برخی از افراد نسبت به مسدود نمودن معابر و پیاده رو ها اقدام می‌کنند و موجب مسدود شدن محل عبور شهروندان می‌شوند، اضافه کرد: اقدامات لازم در خصوص رفع سد معبر آنها انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه حرکت در معابر آزاد و بدون سد معبر از حقوق شهروندان به شمار می‌رود، عنوان کرد: سد معبر علاوه بر نازیبایی شهر با عث تضییع حق شرعی و حقوق روانی شهروندان شده  به همین دلیل ما نيز در اداره پيشگيري و رفع تخلفات شهري تلاشمان در راستاي جلوگيري از سد معبر است.
میرزایی تصریح کرد: با عاملان سد معبر به صورت قاطع و برابر قانون برخورد می‌کنیم و به کسی اجازه بی‌نظمی نخواهیم داد، زیرا رفاه حال شهروندان اولویت کار شهرداری است.