EN

عملیات اجرایی احداث یک میدان جدید در بیرجند کلید خورد

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: عملیات اجرایی احداث یک میدان جدید در بیرجند توسط شهرداری بیرجند کلید خورد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس علی عدل روز دوشنبه در بازدید از عملیات اجرایی این میدان افزود: جهت استمرار مناسب سازی معابر شهری، کاهش حجم ترافیک، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و زیباسازی و ارتقاء مبلمان شهری عملیات اجرایی ساخت میدان جدیدی در تقاطع بلوار پاسداران و جماران آغاز شد.

وی هدف از اجرای این پروژه را خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این میدان شامل جابجایی گسترده شبکه اصلی برق، اجرای جدول گذاری و سنگ فرش و المان ایثار و شهادت در میدان، اصلاح آیلندهای ورودی و خروجی به میدان، احداث راستگرد، احداث آیلند خیابان جماران و جدول گذاری آیلند بلوار پاسداران حدفاصل تقاطع محلاتی تا جماران می باشد.

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری اذعان داشت: از آنجا که این مسیر محل حادثه خیزی بود ساخت میدان با پیشنهاد شهرداری بیرجند و تصویب در شورای اسلامی شهر آغاز گردید.

عدل ابراز امیدواری کرد با نظارت دقیق بر این طرح و اجرای صحیح آن، رضایت شهروندان جلب گردد.

وی اعتبار این پروژه را مبلغ 7 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: شهرداری بیرجند با تعامل و همراهی شورای اسلامی شهر و با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود برای توسعه و پیشرفت، ارائه خدمات و ایجاد رفاه شهروندان تلاش می نماید.

شایان ذکر است عملیات اجرایی این میدان از 20 مرداد ماه آغاز شده است.